JasmineCorp Directory

Usenet News Group Archives!!!

Usenet Groups:

=?iso-8859-1?Q?Re:_C_udvikler_=28ell_lign=29_s=F8ges_til_garmin.dll_udvik?=
Newsgroup: dk.fritid.sejlads
Posted by: Bjarke M. Christensen
2007-12-16 16:20:26

Dansk sejlunion har tidligere spurgt og fået nej. Hvis du kender et godt
navn, så kan vi jo prøve igen. Nogle gange handler det jo lidt om hvem man
taler med....

Bjarke

More >>

Domain Registration: