Re: Er alle til salgs?
Newsgroup: no.samfunn.seksualitet
Posted by:
2006-09-03 18:17:06

Keera Ann Fox wrote:

> Sturle Fladmark

> Alder ingen hindring for manglende innkobling av hjernen. Gjelder begge
> kjønn.

Absolutt. I min forrige runde så hjalp det ikke hvor konkret jeg
kommuniserte, det ble tolket motsatt uansett. Slo aldri feil. Det er noe
av det mest frustrerende jeg har vært borti noen gang, jeg kjenner jeg
blir så sinna at jeg får tårer i øynene bare av å tenke på det... Her
får vi kvinnfolk altså alltid høre at vi aldri sier ting rett ut, og når
jeg da gjør alt jeg kan for å si ting rett ut, ærlig, enkelt og sånn, så
blir jeg da altså ikke trodd. At jeg ikke gikk fullstendig av skaftet...

--
Bare Hanne
http://hsverden.blogspot.com

More >>