Re: Er alle til salgs?
Newsgroup: no.samfunn.seksualitet
Posted by:
2006-09-03 19:18:48

Hanne Sofie Røed wrote:

> Absolutt. I min forrige runde så hjalp det ikke hvor konkret jeg
> kommuniserte, det ble tolket motsatt uansett. Slo aldri feil. Det er noe
> av det mest frustrerende jeg har vært borti noen gang, jeg kjenner jeg
> blir så sinna at jeg får tårer i øynene bare av å tenke på det... Her
> får vi kvinnfolk altså alltid høre at vi aldri sier ting rett ut, og når
> jeg da gjør alt jeg kan for å si ting rett ut, ærlig, enkelt og sånn, så
> blir jeg da altså ikke trodd. At jeg ikke gikk fullstendig av skaftet...

Det er mye som har mer med personlighet og oppdragelse enn kjønn. Min
mor sa aldri ting rett ut og drev min far til vanvidd. Min mormor,
derimot, var klar i sin tale, og morfar likeså. Så har du dem som
hvisker og tisker i krokene, men aldri tar opp problemet direkte med den
det gjelder. Den slags oppførsel er overhodet ikke kjønnsavhengig, og
sånne er en sann plage på en arbeidsplass.

--
Keera in Norway * Think big. Shrink to fit.
http://home.online.no/~kafox/

More >>

Domain Registration:
.com .org .net