Re: Er alle til salgs?
Newsgroup: no.samfunn.seksualitet
Posted by:
2006-09-04 05:38:45

Ivar Birkeland wrote:

> * Keera Ann Fox

> Det du sier her, er kloke ord. Som regel blir man tutet
> ørene fulle av allskens forskjeller mellom kjønnene,
> og konflikter som oppstår pga. disse ulikhetene. Forskjeller
> er det, klart nok, men ditt viktige poeng blir oftest fullstendig
> neglisjert.

Pussig, det der, siden jeg gjentar det poenget i alle kjønnsdebatter.
Men folk vil dytte folk i bås og bruke generaliseringer i stedet for å
innse at man faktisk _tiltrekker_ visse typer mennesker fordi man selv
har en oppførsel visse typer mennesker liker. En mann som får en kvinne
som forlanger at han er tankeleser, har selv en oppførsel som tiltrekker
slike kvinner. Og ditto med en kvinne som får en mann som ikke hører
etter; hun får sjekke hvordan hun sier ting.

--
Keera in Norway * Think big. Shrink to fit.
http://home.online.no/~kafox/

More >>

Domain Registration:
.com .org .net