Re: Er alle til salgs?
Newsgroup: no.samfunn.seksualitet
Posted by: Ivar Birkeland
2006-09-04 10:02:31

* Keera Ann Fox

> En mann som får en kvinne
> som forlanger at han er tankeleser, har selv en oppførsel som tiltrekker
> slike kvinner. Og ditto med en kvinne som får en mann som ikke hører
> etter; hun får sjekke hvordan hun sier ting.

I mange tilfeller stemmer nok dette. Det synes som om langt
flere konflikter oppstår og utvikler seg pga. ting som ikke blir
sagt, enn negative ting som blåses rett ut i ren forbannelse.

Går man og "ruger" og spekulerer på negative saker som
det *kanskje* er hold i, bygger frustrasjoner og mistenksomhet
seg lettere opp. Nei, da er det mye bedre å få dritten
ut og ta det derfra.

Men at det omtrent ikke er håp for oss som ikke er helt unge
lenger, til å oppnå et godt og stabilt samliv med en partner,
gjør meg ganske betenkt. Jeg føler nesten trang til å legge
til "frustegruppen".

More >>

Domain Registration:
.com .org .net