Re: Er alle til salgs?
Newsgroup: no.samfunn.seksualitet
Posted by:
2006-09-04 16:03:33

Keera Ann Fox wrote:

> Men folk vil dytte folk i bås og bruke generaliseringer i stedet for å
> innse at man faktisk _tiltrekker_ visse typer mennesker fordi man selv
> har en oppførsel visse typer mennesker liker. En mann som får en kvinne
> som forlanger at han er tankeleser, har selv en oppførsel som tiltrekker
> slike kvinner. Og ditto med en kvinne som får en mann som ikke hører
> etter; hun får sjekke hvordan hun sier ting.

Nå var det heldigvis første gang jeg har vært borti en sånn type, ellers
hadde jeg kanskje blitt litt gretten over det du sier. :-) I tillegg er
de fleste som kjenner ham enige i at han ikke bare er litt spesiell, han
er nummeret inntil hakke gal, og er stort sett umulig å ha med å gjøre,
og en selvgod besserwisser. Tok bare litt tid før jeg fant det ut.

Jaja. Er vel generelt enig i det du sier, men vær forsiktig med å være
altfor bastant. Det kan være tilfeller innimellom som avviker litt fra
"regelen" din.

--
Bare Hanne
http://hsverden.blogspot.com