Re: Å finne en god elsker
Newsgroup: no.samfunn.seksualitet
Posted by: Vibeke
2006-09-04 20:42:07

"Arne Midtbø" skrev i melding
news:ggvof25notv1h2jtl770crpd9bsd0vt8f1@4ax.com...
> On Mon, 04 Sep 2006 19:12:07 GMT, gamle_erik@hell.no (Erik J.
> Helgesen) wrote:
>
> Snip
>
> Det spørs om han virkelig har fått tilbakemelding. Jeg tviler.

Enig. Det er helt utrolig hvor lite folk egentlig kommuniserer om sex-livet
sitt. (og jeg kjenner igjen meg selv fra tidligere). Det er bare en måte to
mennesker kan oppnå god sex som er tilfredsstillende for begge parter på, og
det er å snakke med hverandre om det. Ingen er tankelesere og ingen er like,
så da må man fortelle hverandre hva man liker, hva man tenner på, hva som
fungerer og hva som ikke gjør det.
Egentlig er det ganske avslørende å skrive noe sånt som denne damen gjorde,
for det hun egentlig sier er jo at når hun har sex med en mann så legger hun
seg ned og forventer at han skal gjøre og være alt hun ønsker (uten å si et
ord om hva det er hun ønsker) og når han da ikke oppfyller hennes
forventninger så er han en dårlig elsker. Dette gjør jo ikke akkurat henne
til noen god elskerinne heller vil jeg tro... Sex er et samspill, ikke en
konkurranse i tankelesing.

--
Mvh
Vibeke