JasmineCorp Directory

Usenet News Group Archives!!!

Usenet Groups:

Re: =?iso-8859-1?b?xQ==?= finne en god elsker
Newsgroup: no.samfunn.seksualitet
Posted by: Simen Martinussen
2006-09-05 15:52:06

On Mon, 04 Sep 2006 23:00:08 +0200, Arne Midtbø wrote:

> Nøyaktig det samme tenkte jeg. Jeg tror at vi har helt rett i våre
> antagelser.

Jeg må nok stille meg litt tvilende her. Slik jeg tolket sitatet [1] har
hun faktisk prøvd å gjøre noe selv, men mislyktes. Noe som for så vidt
heller ikke nødvendigvis er idealet.

[1]: Det varte og det rakk, og der jeg lå var jeg ikke i stand til å ta
styringen fra ham.

More >>

Domain Registration:
.com .org .net