JasmineCorp Directory

Usenet News Group Archives!!!

Usenet Groups:

Re: =?utf-8?Q?=C3=85_finne_en_god_elsker?=
Newsgroup: no.samfunn.seksualitet
Posted by: Herman Robak
2006-09-05 17:53:03

On Mon, 04 Sep 2006 22:42:07 +0200, Vibeke wrote:

> "Arne Midtbø" skrev i melding

> Enig. Det er helt utrolig hvor lite folk egentlig kommuniserer om
> sex-livet sitt. (og jeg kjenner igjen meg selv fra tidligere).Det er
> bare en måte to mennesker kan oppnå god sex som er tilfreds-
> stillende for begge parter på, og det er å snakke med hverandre omdet.
> Ingen er tankelesere og ingen er like, så da må man fortellehverandre
> hva man liker, hva man tenner på, hva som fungerer og hvasom ikke gjør
> det.

Så rasjonelt at man skulle tro det kom fra en samlivsterapeut!

Men folk er ikke rasjonelle, særlig ikke når det kommer til sex.
Det er instinkter som er den underliggende drivkraften, og ønsket
om umiddelbar tilfredsstillelse. En god elsker følger DWIM-
prinsippet: «Do What I Mean», gjør hva jeg mener, ikke hva jeg
sier.

DWIM er ingen eksakt vitenskap, naturlig nok. Tankelesning vil
alltid innebære mye juks og tynt funderte antagelser.

--
Herman Robak

More >>

Domain Registration: