Re: Å finne en god elsker
Newsgroup: no.samfunn.seksualitet
Posted by: Vibeke
2006-09-05 19:03:17

"Herman Robak" skrev i melding
news:op.tfe2mppjo2kkgd@localhost...

> Så rasjonelt at man skulle tro det kom fra en samlivsterapeut!
>
> Men folk er ikke rasjonelle, særlig ikke når det kommer til sex.

Det har du sikkert rett i, folk er ikke rasjonelle da heller :-)
Og jeg er ingen samlivsterapeut, men om jeg hadde vært det og noen kom med
et slikt spørsmål som det refereres til her, så ville min første reaksjon
vært "har du snakket med ham om det?"
For tross alt, hva i all verden skal man med en elsker(inne) dersom man ikke
kan fortelle hverandre hva man liker? Og det er jo en gang slik at mange
ikke vet selv om de gjør noe feil, og for at de skal få en sjanse til å
gjøre det riktig så må jo nesten noen rettlede dem....

> DWIM er ingen eksakt vitenskap, naturlig nok. Tankelesning vil
> alltid innebære mye juks og tynt funderte antagelser.

Tankelesning er sikkert en festlig hobby for mange... jeg for min del er
glad for at jeg i stor grad er ferdig med det, ihvertfall i denne
sammenhengen ;-)

--
Mvh
Vibeke