Re: Å finne en god elsker
Newsgroup: no.samfunn.seksualitet
Posted by: Nora Andersen
2006-09-06 07:15:36

"Herman Robak" skrev i melding
news:op.tfe2mppjo2kkgd@localhost...
> En god elsker følger DWIM-
> prinsippet: «Do What I Mean», gjør hva jeg mener, ikke hva jeg
> sier.

Fremfor alt: Gjør bare det du mener. Det er skikklig turn off å få en mann
til å gjøre ting som han bare halvhjertet går med på. Da er det bedre med
en intens pumpeseanse som han i hvert fall står for. Personlig ville jeg
ikke latt denne elskeren få en ny mulighet. Dvs, hvis det bare er sex hun
er ute etter. Min erfaring er at god sex får man ikke i et uforpliktende
forhold uten følelser uansett. For hvordan kan man oppleve kjærtegn og
ømhet som godt hvis det ikke liger noe bak det?

Det er derfor jeg er omtrent nonne for tiden.

More >>

Domain Registration:
.com .org .net
.info .biz .us