JasmineCorp Directory

Usenet News Group Archives!!!

Usenet Groups:

Re: Frp-politiker vil ha badestrand uten siklende homser og lesber
Newsgroup: no.samfunn.seksualitet
Posted by: OlaA
2006-09-09 15:49:17

Pernille Nylehn skrev:

> Men at heteroer ligger og sikler og vurderer hverandre som potensielle
> objekter, det er greit? at det sitter gubber i buskene og onanerer
> over synet av unge jenter, det er greit?

For noen år siden var en nå avdød mann utsatt for unge damer,han brukte
svært ofte å gå ned til stranda,sitte der og filosofere over livet etc
etc.Denne spesielle dagen satt han på sin faste stein,godt og varmt i
sola og livet var bra.Da kommer det 2 unge damer ca 16-18 år noe rundt
der og kler av seg.Legger seg ned og trekker av toppen og lar sola steke
puppene.Det går noen minutter og så sier den ene damen " hva faen er det
du glor på ? Kan ikke vi jenter få sloe oss i fred ?"

Nå var ikke den mannen helt uten ord så et svar kom jo,han sa "Hvem var
her først og jeg har ikke invitert dere,jeg er grunneier"
Røde i trynet pakket de sammen og stakk.

mvh
OlaA

More >>

Domain Registration: