JasmineCorp Directory

Usenet News Group Archives!!!

Usenet Groups:

Re: Frp-politiker vil ha badestrand uten siklende homser og lesber
Newsgroup: no.samfunn.seksualitet
Posted by: Pernille Nylehn
2006-09-09 17:29:43

On Sat, 09 Sep 2006 17:49:17 +0200, OlaA wrote:

> [...]
>svært ofte å gå ned til stranda,sitte der og filosofere over livet etc
>etc.Denne spesielle dagen satt han på sin faste stein,godt og varmt i
>sola og livet var bra.Da kommer det 2 unge damer ca 16-18 år noe rundt
>der og kler av seg.Legger seg ned og trekker av toppen og lar sola steke
>puppene.Det går noen minutter og så sier den ene damen " hva faen er det
>du glor på ? Kan ikke vi jenter få sloe oss i fred ?"
>
>Nå var ikke den mannen helt uten ord så et svar kom jo,han sa "Hvem var
>her først og jeg har ikke invitert dere,jeg er grunneier"

Var allemannsretten opphevet på den stranda, tro?

>Røde i trynet pakket de sammen og stakk.

Fantastisk historie. Har du funnet på den absolutt helt selv?
--
Pernille Nylehn

More >>

Domain Registration: