Re: Er alle til salgs?
Newsgroup: no.samfunn.seksualitet
Posted by: Nils Chr. Framstad
2006-09-09 19:53:39

Grqqqyczcxzxzxhczbxyrqb.x.sturle@spamgourmet.com (Sturle Fladmark) writes:

> Nei, her har ikke en gang jeg noe å stille opp.
>
> Besservisser om alt anna, men når det kommer til forhold er jeg helt
> blank.

Edison ble etter sigende konfrontert med at et visst
forskningsprosjekt hadde vist seg fullstendig bortkastet. Enligt
legenden svarte han at nå hadde han fastslått at fire hundre
substanser var ubrukbare for formålet, kaller du det bortkastet?

Etter hvert fant han på å bruke forkullet bomullstråd. And the rest,
as they say, is history.

More >>

Domain Registration:
.com .org .net